Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
- Üzemeltetői adatok ismertetése
- Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
- A kínált termékek kategória besorolása
- Rendelési információk ismertetése
- A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
- Rendelés lépéseinek bemutatása
- A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
- Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
- Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
- Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
- Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
- Az elállási jog ismertetése
- Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
- Adatkezelési információk
Üzemeltetői adatok
Cégnév: Pap Attila egyéni vállalkozó (továbbiakban Üzemeltető)
Székhely: 6767 Ópusztaszer Petőfi u. 6 sz.
Adószám: 60629177126
Nyilvántartási száma: 21802704
Kibocsájtó cégbíróság, okmányiroda: Kisteleki Okmányiroda
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: info@babatakaro.hu
Telefonos elérhetőség: 06/30/7304413
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg.
A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
Hímzett egyedi termékek babáknak. : babatakarók, body, névvel hímzett maci stb.
Falvédők, ágytakarók: nyomott mintás, applikált, hímzett stb.
Felnőtt termékek: gyűrűpárna, díszpárna stb.
Részletes kategória besorolás a baloldalon található menüben található. |
|
|
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak bruttó árak. Vállalkozásunk alanyi adómentes (ÁFA mentes) formában működik.
Az árak a házhoz szállítási díjat nem tartalmazzák.
Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!
Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-16 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Webáruházunkban elsősorban egyedi termékek találhatóak, ezért minden esetben
felvesszük Önnel a kapcsolatot e-mailben a pontos elkészítés céljából.
A pontosítás után egy megrendelés elfogadó e-mailt küldünk, melyben megtalálhatóak az előre utalás adatai. Általános elkészítési határidő, az átutalástól számított 10 munkanapon belül.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
Rendelés menete
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma, ha ez nem történne meg válassza a „Újraszámolás” gombot.
3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
4. Megrendelés
5. Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*
6. Az adatok megadását követően a " Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban kérjük, hogy még egyszer ellenőrizze a megadott adatokat, (hibás e-mail cím illetve telefonszám megadás esetén a kapcsolatfelvétel meghiúsulhat.) illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével.
7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.
Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta, és továbbította az Üzemeltető illetékes munkatársa felé.
*A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül. Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
8. Kapcsolat felvétel alkalmával az adatok és a megrendelt termék pontosítása (ekkor még lehetősége van számlázási és szállítási adatok, valamint a termékre vonatkozó adatok pl. szín, minta egyeztetésére.) után, egy „Megrendelés elfogadó” e-mailt kap melyben megtalálhatóak a végleges pontosított adatok. Ezzel létrejön az Üzemeltető és a Vásárló közti szerződés.
A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja
Termékeink egyedileg készülnek, így a megrendelt termékek fizetési módja csak előre utalással lehetséges. Így a szállítási díjak is kedvezőbbek.
A fizetendő végösszeg a „Megrendelés elfogadó” levél alapján minden költséget tartalmaz.
A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a postás előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és vizsgálja meg a termékek hiánytalanságát. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Házhoz szállítás, információk
Webáruházunk megrendeléseit a GLS futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.
Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
Házhoz szállítás díjszabása
0-2 kg 2255 Ft
A termékek tömege megtalálható a terméklapon.
Több termék esetén a rendszer számítási hibája miatt a díj változhat. A pontos szállítási díjat a kapcsolatfelvétel alkalmával egyeztetjük, valamint a megrendelés elfogadó levelünkben található számlában is közöljük.
Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás és az ismételt postázás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a szállítás ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön Pap Attila e.v. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy
igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő, legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást Pap Attila e.v. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy , ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül . E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Fogyasztói panaszok, kifogások intézése
1. A fogyasztói kifogásokat – ide értve az elállás bejelentését is – a Vásárló a megadott elérhetőségeinken írásban teheti meg. Telefonon információt is kérhet panaszának intézésével kapcsolatban, azonban ez esetben is szükséges írásbeli megerősítés.
2. A fogyasztói kifogások intézésének módjára egyebekben a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet szabályai az irányadóak, az alábbiak fokozott kiemelésével:
A fogyasztói kifogásról az Üzemeltető jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti
• a Vásárló nevét, címét,
• az áru megnevezését, vételárát,
• a vásárlás időpontját,
• a hiba bejelentésének időpontját,
• a hiba leírását,
• a Vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
• a kifogás rendezésének módját,
• továbbá amennyiben a kifogás rendezésének módja a Vásárló igényétől eltér, ennek indoklását a jegyzőkönyvben meg kell adni.
A jegyzőkönyv másolatát az Üzemeltető a Vásárlónak átadja; vagy e-mailben és postai úton elküldi.
4. Az Üzemeltető köteles a Vásárlót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében – az áru tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vásárlónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
Az Üzemeltetőnek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
5. A kifogás alapján kijavított árut az Üzemeltető a Vásárlónak átvételi elismervénnyel adja át, mely tartalmazza Igénybe vevő nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor az Igénybe vevő a kijavított árut átveheti.
Elállás joga
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.
Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:
Pap Attila
6767 Ópusztaszer, Petőfi u. 6.sz.
info.babatakaro@gmail.com
Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. link
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás joghatásai
Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
- · Teljesen egyedi, kifejezetten a vásárló kérésére készített termék esetén. (pl.: ajándéktárgyak, a vásárló által biztosított fotókkal ellátva stb.
- · Előre meghatározott időpontra szóló hotelszoba, vagy szálláshely foglalás esetén.
- · Repülőjegy foglalás, gépkocsi kölcsönzés, koncertjegy, vagy belépő vásárlása esetén.
- · Romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék esetén.
- · Higiéniai termékek, étrend kiegészítők, vitaminok, szexuális segédeszközök, kellékek, kozmetikumok esetén amennyiben már kibontásra került a termék!
Ha védőcsomagolás bontatlan, élhet a vásárló az elállási jogával!
Egyéb termékeknél kibontás után is élhet a vásárló az elállási joggal (14 napon belül)! További részletek a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § - ában olvashatóak.
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)
A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget.
Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.
Adatkezelési nyilatkozat
A www.babatakaro.hu domain néven üzemelő webáruház adatait Pap Attila e.v. kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnerünk a Magyar Posta megismerheti a csomag kézbesítéséhez.
A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges - megadandó adatok
- · név
- · e-mail cím
- · telefonszám
- · irányítószám
- · település
- · utca, házszám
- · emelet, ajtó
Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.
Regisztrációkor megadandó adatok
(a megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció, nélküle is rögzíthető a megrendelés)
A webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, azonban a regisztráció elvégzésével későbbiekben visszakeresheti már leadott megrendeléseit, újra rendelheti a termékeket. A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk.
- · e-mail cím
- · használni kívánt jelszó
- · név
- · telefonszám
- · irányítószám
- · település
- · utca, házszám
- · emelet, ajtó
Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is. Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre - tárolásra:
- · eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek listája)
- · kedvenc termékek (amennyiben a regisztrációt követően belépett és elhelyezett kedvencek közé termékeket)
- · regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), számlázási és szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok
Statisztikai adatok
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat
Pap Attila e.v. kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A www.babatakaro.hu által használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.
Cookie-k (sütik)
A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges.
Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját
böngészőjében történő törlésig került tárolásra.
Megrendelés adatai
A megrendelés folyamán rögzített adatokat Pap Attila e.v. a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek
által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év).
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info.babatakaro@gmail.com e-mail címen vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges.
A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.
Jogorvoslattal élhet
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az Üzemeltető általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.
Általános Szerződési Feltételek
Köszönjük, hogy elolvasta, hiszen Ön miatt készült.